Handbolls-VM 2011

Om 2 år ska jag och A åka på handboll. Ingen ska banga ur, och biljetterna ska vara i våra ägor samma dag de släpps, eller max nån dag  efter. Vi har skakat hand, och ingen får säga nej. Jag längtar redan, kan jag säga!

Efter det att jag skrev igår var jag borta hos farmor, sen hände inte så mycket mer. Fick paket av mamma och pappa när mamma kom hem. En fin rosa skål och ett fint (eller många fina, kanske är mer korrekt) uppläggningsfat. Tack så mycket! :)

Idag steg jag upp lite tidigare än igår, vid halv 11 ungefär. Kollade skidor, och idag var det körigt! Det var ju storslalom andra åket, sprint och masstart i skidskytte SAMTIDIGT! men vi kollade på sprinten och slog över till skidskyttet när det var dags att skjuta, och så såg vi sista varvet också.
   Sen gjorde jag köttbullar, och medan mamma stekte dem och gjorde såsen, och pappa skalade potatis var jag och Bea borta hos mormor en sväng. Sen när vi hade ätit åkte jag upp till familjen N. Lekte lite med V, men kunde inte stanna så länge, eftersom jag var tvungen att åka hem och packa och göra mig iordning innan mamma körde mig till Gvd.
   Kollade på sporten när jag kom upp hit, och nu tänkte jag kolla lite på film.

Ha en fortsatt bra kväll!
/J

Kommentarer
Postat av: Alek

ABSOLUT!!! Ingen får banga ur här inte!


Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback