Onsdag

För att svara på din fråga Jossa, nej, det är jag som tvättar mina och Ms kläder.

Idag började jag jobba klockan 8, gjorde mellanmål och åt frukost. Hjälpte M med tandborstning och sen körde jag honom. När jag kom hem gick jag ut och powerwalkade en runda och sen efter dusch slog jag mig ner framför datorn och tvn. Skrev med lite folk och kollade runt, och sen gick jag över från att kolla tv till att lyssna på podcasts. Har en del att lyssna igenom, kan man säga. 2 olyssnade Filip&Fredrik, 2 olyssnade Ring p1, 14 olyssnade p3 dokumentär, 4 olyssnade Uggla i p4, 4 olyssnade Schulman i radio1 samt några Sommar i p1 som jag tänkt lyssna på igen. Och ja, det tar ju en stund att lyssna igenom de flesta av de här, men det är trevligt tycker jag!

Sen åt jag lite och sen åkte jag och hämtade M. Sen åkte vi hem en stund och sen var det pianolektion då jag satt på Starbucks och lyssnade på ännu mer podacast. Sen hem och äta och nu sitter jag och lyssnar på ring p1. Det är lite småroligt ibland, vissa som ringer in är underhållande och kommer med väldigt intressanta och/eller underliga inlägg. Och Täppas är också lite smårolig!


En bild lånad av mamma. Söta surpuppan Bea när hon var lite mindre.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hon såg ungefär likadan ut idag när hon såg att jag packade min väska, hon vet att då är matte borta flera dagar.



kram

2011-05-19 @ 10:48:24

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback