Sommaren 2012

Sommarjobb på kyrkan. Visingsö. Förbundslägret Beaver Creek. Uggla. OS i London. Jönköpingshäng. Reftelehäng. Göteborgshäng. Gothia cup-tittande. Utgång på Trädgår'n. Värnamohäng.
 
Så kan man nog ändå sammanfatta min sommar. Det har varit en väldigt bra sommar, tycker jag nog ändå. Vissa människor hade jag velat träffa mer, men man kan ju inte få allt. Bäst har nog ändå OS varit. Sverige-Danmark i handbollen. Det var sån sjuk stämning.
 
Lägret var kul. Kunde ha önskat bättre väder och lite bättre sovplats än i nerförsbacke, men det var kul att träffa alla igen! Alla man bara träffar typ en eller två gånger om året, på eventuellt läger och på FM. Lägret som även ledde fram till min nya kår, Mölnlyckekåren. Så ska bli spårarledare nu, är tanken. Kul att komma igång med scouterna igen, men känns konstigt att inte tillhöra Reftelekåren. Eller, det kommer jag ju fortfarande göra, men kommer ha en annan kår också nu.
 

Mitt ressällskap under OS.
 

Flaggan vi hade med oss på både fotbollen och handbollen.
 

Handbollsgrabbarna.
 

Kaninerna som bodde hos oss på Lägis under dagarna på lägret. 
 

Jag och Alek var på Uggla i Halmstad.
 

Jag joggade/gick blodomloppet.
 

Ja, det är väl vad som hänt mig i sommar, i ganska stora drag. Och nu är den snart slut...

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback