Mitt 2011 - ett mycket händelserikt år

JANUARI


Året började hos Världens bästa Madde.


Fortsatte med Hej då-kväll...


inför min USA-resa. Började i Stamford, Connecticut och 4 timmar i NYC innan jag åkte vidare mot Kalifornien.

FEBRUARI


Jag jobbade på och kunde för första gången sitta ute i Februari med jeansen uppvikta till knäna.


Jag besökte San Francisco för första gången.


Upplevde min första Super Bowl - Go Steelers!


Jag upplevde även min första NHL-match - Sharks - Avalanche.

MARS


Jag träffade Valerie och vi åkte till San Francisco.


Vi åkte till Facebook.


Jag upplevde min andra NHL-match, tre rader från isen. Sharks-Rangers!

APRIL


Jag och Valerie hängde så mycket som möjligt innan hennes flytt tillbaka till östkusten.


Vi var på Minor league baseball.

MAJ


Jag åkte upp till Lakewood en helg, och vi åkte upp till Seattle en sväng.


Clustermöte på Six Flags.


Jag shoppade uppe i San Fran och köpte en finfin tröja!

JUNI


Jag var på San Francisco zoo med värdfamiljen och en familj till.


Clustermöte på Alcatraz.


Major League Soccer - en mycket händelserik match, dock ingen Beckham. San Jose Earthquakes - LA Galaxy

JULI


Besökte Svenska Kyrkan i San Francisco (Söndagen efter 22/7, därför flaggorna är på halv stång)


Jag kollade in läget på Stanford.


Grand Canyon


Las Vegas. Jag och Jenna gick till skylten och hade en mycket trevlig dag.

AUGUSTI


Jag åkte upp till Lakewood igen, och stannade en vecka. Vi besökte bla en djurpark med Nordamerikanska djur. Mycket trevlig vecka!


Jag badade i Stilla Havet.


Jag och L hade Root Beer-testing.


Jag besökte San Francisco för sista gången.


Jag och Mathilda åkte på Major League Baseball. Let's go Giants!

SEPTEMBER


Jag åkte till LA en helg. Besökte Universal Studios...


...och åkte guidad tur med Ann-Sofi och Peter där vi bland annat besökte Walk of fame.


Jag och Carol åkte på NFL-match. San Francisco 49ers - Seattle Seahawks. Lets go Niners!


Jag packade ihop 8,5 månader av mitt liv...


...hade avskedsmiddag med några av de jag lärde känna...


...och åkte hem till Sverige igen.

OKTOBER


Var uppe i Jönköping och firade Fannys 20-årsdag.


Jag jobbade en hel del. Och så var jag och Alek ute på promenad.


Jag, Lina och Z åkte till FM i Östersund och körde roadtrip på vägen hem. Bland annat förbi Höga Kusten-bron.

NOVEMBER


I november fortsatte jag jobba femskift, och tittade på fina solnedgångar.


Jag och Fanny besökte Meit nere i Malmö. Jag träffade även Madde i Lund och hängde med Anna i Helsingborg. En mycket bra helg!

DECEMBER


Beavovven var julklädd på julafton (åtminstone i en halvminut eller så tills hon drog ner mössan på golvet).


På annandagen drog familjen till New York.


Där vi även avslutade året.


Det hände väldigt mycket under 2011, det var på det stora hela ett mycket bra år! Under 20012 kommer jag flytta till Göteborg, börja plugga, åka till Newcastle för att se Westlife, åka på förbundslägret Beaver Creek, åka på OS i London, och en massa andra saker! :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Tänk vad minnen du har att berätta för barnbarnen nu. Och mer ska det bli! Gott nytt 2012, må det bli ett kalas år!

2012-01-11 @ 19:40:03

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback