Packning pågår!

Japp, nu är det packning, återigen. Ska försöka packa det jag kommer behöva i studentrummet. Tar dock inte med mig allt, resten tar jag med när jag skaffat nåt mer eget - med eget kök/pentry och egen toalett. Rummet jag har nu ligger i en korridor, jag delar kök med tre andra och toalett/dusch med en annan. Rummet är möblerat med säng, soff/nattduksbord, två bokhyllor, fåtölj, skrivbord, hurts, golvlampa, skrivbordslampa, taklampa samt skrivbordsstol. När jag och mamma var där och hämtade nycklar drog vi en sväng till IKEA och köpte spegel, fönsterlampa, mattor, stekpanna, grytor, tallrikar, bestick, kuddar och lite så. Så nu ska jag packa resten jag behöver. Men om jag skulle glömma nåt är inte det hela världen, jag åker hem redan första helgen. Men kläder och så ska jag packa också, det mesta av det iaf.

Idag har jag hängt hos Madde, vi har lagat mat, promenerat, fikat och pratat. Och jag har lekt turist! ;) Det var minsann på tiden att vi fick träffas igen. En mycket trevlig dag! :)

Jaha, nähä, jag kanske skulle ta och fortsätta packa då...

Kommentarer
Postat av: Madde

Det var mycket trevligt att ha dig här! Nästa gång kommer jag och hälsar på i gbg... :D

2012-01-11 @ 23:27:56

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback