Drömmen om friidrottsbiljetter på OS

Som många av er vet har jag biljetter till OS. Handboll och fotboll för att vara exakt, men vi önskade friidrottsbiljetter mest av allt. Idag gick jag in på sidan för att kolla lite. Lyckades komma in 10 minuter innan de släppte biljetter på nytt (sådana som kommit in som folk inte längre vill ha) utan att jag visste om att det skulle hända. Kollade friidrottsbiljetter och det fanns kvar, både som kostade £50 och som kostade £20. Men eftersom jag inte visste att det skulle släppas nya biljetter hade jag inte pratat med de andra, och 2 av dem jobbar tyvärr idag, så fick inte tag på dem, och nu är biljetterna borta. Nu ska jag hålla lite bättre koll och se om det inte släpps nya biljetter snart igen.

Så nära, men ändå så långt bort...

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback