Första dagen på sommarlovet

Timbuktu och Damn! var väldigt, väldigt bra igår! De körde The botten is nådd igen, vilket de inte har gjort på ett tag, och några av de andra kända låtarna, mixat med några som inte spelats på radion. Han hade också bra mellansnack och gick loss lite i en av låtarna. Jag saknade dock Tack för kaffet och Strö lite socker på mig, men annars var det awesome! :)

Tog en liten sovmorgon idag innan jag drog till Johanna för att hänga. Vi hade båda gamla bananer, så jag tog med mina och så gjorde vi banankaka, gott, gott! Sen kollade vi lite Hitta Nemo, åt tacos och pratade och sen var det dags för henne att dra till jobbet. Vi sa hej då, eftersom jag drar hem imorrn och inte kommer träffas på ett tag. :( Nackdelen med att åka hem över sommarlovet!

Efter det drog jag till stan för att lämna tillbaka böcker jag lånat på biblioteket och sen åkte jag hem. Nu har jag kollat lite på 10 years of Westlife och sett klart Barnmorskan i East End som jag började kolla på häromdagen, för övrigt en serie jag kan rekommendera! :)


Jag och Johanna innan vi mötte upp med de andra i klassen i tisdags.

Kommentarer
Postat av: pixan

Vart va de timbuktu spelade ngn stans? :)


Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback