Sommarlov

Igår firade några i klassen att det var sommarlov genom att dra till Cans. Vi var väl en 12, 13 stycken som flest, men folk droppade av och till slut var vi 5 stycken kvar vid 00.30, då hade vi suttit där i 7 timmar, tiden bara flög iväg! Vi pratade om allt möjligt och hade allmänt kul. De andra drog vidare hem till en i klassen, men eftersom det var tisdag gick min sista buss 01.15, så var tvungen att dra, vilket var lite surt. På vägen hem kom jag dock på att jag hade bokat tvättid idag vid 09, så det kanske inte var så dumt att dra hem ändå...

Idag har jag även gjort kompletteringsuppgiften jag hade kvar, så nu är allt inlämnat och jag har sommarlov. Känns helt sjukt att det redan gått en termin. Har haft ett sjukt roligt halvår, lärt känna massa nya människor och gjort en massa roliga saker. Har ju, förstås, även lärt mig en massa, men det är väl inte det som är meningen med Universitetet, va? ;)

Nu när jag är klar med uppgiften ska jag göra mig iordning och sen möta upp Syster och Dammis och senare även Johanna och Viking för att se Timbuktu & Damn! på Liseberg.

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback