12 kilometer senare

Nåja, så mycket plugg blev det väl inte idag, kanske. Men papprena blev utskrivna och jag läste iaf några sidor innan jag gav upp och gick och postade brev. Sen hängde jag med Johanna istället, så mycket roligare! Och så kom Liana efter en stund också.
 
Jag och Johanna gick lite i affärer och sen drog jag hem. Tänkte att jag skulle gå ut och gå en runda med tanke på det sjukt fina höstvädret som var idag, så då gjorde jag det. Hade inte riktigt koll på vart jag var, men helt plötsligt dök jag upp vid en golfbana. Hittade iaf rätt väg hem efter en runda på ungefär 4,5 km. Åt lite och hade tråkigt så tänkte att det var lika bra att gå en runda till. Dock där det var lite mer välupplyst, så gick in mot stan, korsade Heden och gick tillbaka, så ytterlligare ungefär 7,5 kilometer senare var jag hemma igen.
 
Totalt ca 12 kilometer idag, alltså. Får väl säga att jag är völdigt nöjd med det.
 
Nu ska jag plocka iordning lite och packa inför helgen som ska spenderas i Småland. 

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback