Några bra dagar

Jag måste bara få skriva av mig lite efter ett par mycket bra dagar.
 
I lördags var jag och pärlade armband hos Ung Cancer. De säljer bland annat armband för att få in pengar till organisationen och behöver volontärer, något de efterlyst några gånger på twitter. Den här gången hade jag inget planerat och åkte därför dit. Det var fantastiskt roligt och jag träffade en massa roliga människor. Pärlade en hel del armband (vi som var där pärlade tillsammans nästan 700 stycken) och pratade och skrattade en massa. Definitivt något jag kommer göra igen!
 
Efter det var det hockey. Eftersom jag hade köpt en replica tisdagen innan hade jag fått två matchbiljetter, så A hängde med och kollade. Det gick ju inte jättebra, men hela 10700 personer på plats i scandinavium (vilket ju är bra publiksiffra för att vara den här säsongen) däribland en VM-bronsmedaljör tillsammans med sin man och tillika tränare (Ebba Green Tregaro och Yannick Tregaro, alltså). 
 
I söndags var jag uppe tidigt för att hänga på låset till biblioteket, där satt jag sedan och läste en bok i 3,5 timmar innan jag åkte hem och tog det lugnt.
 
Igår på morgonen vaknade jag upp och hade fått ett mail från SGS studentbostäder. Det var ett "tack för visat intresse"-mail och jag blev lite nerstämd. En halvtimme eller så senare kom dock ett nytt mail från SGS innehållandes ett PDF-avtal. Jag har alltså äntligen fått en lägenhet! :) En etta på 27 m2 med kokvrå. Får officiellt tillgång till lägenheten 1 december, men ska hyra den från 19 november och flyttar förmodligen in den 24e. Happy me! :D Så nu ska jag gå igenom IKEA-katalogen och skriva handlarlista. Blir kanske dock inte alla möbler på en gång, väntar eventuellt lite med matbord och så, men soffbord ska inhandlas i alla fall.
 
Här är några utav de armband jag pärlade i lördags.
 
 

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback